Tuesday, May 19, 2009

47 Dalam 1 Pati Akar Kayu Araz Success Nature Herbs Industry


Pati Jus Akar Kayu Araz Success Nature Herbs Industry
Diproses daripada beberapa ramuan akar kayu serta 47 jenis daun kayu yang terdapat di Malaysia. Tiada bahan pengawet dan pewarna.
Terbukti Berkesan Merawat Angin Ahmar, untuk Awet Muda, Angin Merian, Barah Rahim, Batu Karang, Barah Payudara, Barah Usus, Buasir, Busung, mandul, Lemah Jantung, Lemah Tenaga Batin, Melancarkan Haid dan lain-lain...InsyaAllah..
Keluaran Araz Success Nature Herbs Industry, di bawah Bimbingan FAMA. Juga di sokong dan dibantu oleh Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah ( K.K.L.W )
Pemantauan produk oleh UnipeQ - Unit Penyelidikan Kualiti Makanan (UKM) dan Jabatan Kimia Malaysia (JKM)

5 comments:

  1. Salam..

    This is a very good product. Saya dah mencubanya sendiri dan terbukti berkesan utk sakit pinggang saya. Syukur kerana ada kawan kenalkan ia pada saya. Saya memeng cari ejen atau tempat untuk membelinya lagi.

    Tolong hantar penerangan kepada email saya ye di ajay6337@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Boleh. Berkawan biar beribu, berkasih biar satu..
    Di Sabah Araz Success berkembang macam cendawan tumbuh, terlalu pantas. Apakata u become my team jadi leader di sana? Miliki your own web hanya dengan pembelian produk bernilai RM70 dan bisa memperolehi pendapatan sehingga RM39,100. Kalau beli share AP Bonanza lagi bagus kerana anda layak menerima bonus atau pendapatan daripada setiap pendaftar AP Bonanza dari seluruh negara sehingga RM443,000.

    Jangan lupa layari www.ArazSuccess.biz/linda-anaqi

    ReplyDelete
  3. peringkat umur yg sesuai pengambilan akar kayu arazsuccess

    ReplyDelete